»Če potrošniki vidijo neko navedbo z znakom, ki vsebuje besedo v Sloveniji, iz Slovenije marsikomu to podzavestno implicira, da je to slovenski proizvod v celoti.«
»Opozarjamo, da Slovenija nima strategije potrošniške politike, da potrošniške organizacije niso vključene kot ključen deležnik v sprejemanje zakonodaje, ki posega v pravice potrošnikov, in da je zakon o varstvu potrošnikov samo kamenček v mozaiku urejanja položaja potrošnikov.«
»Vložene kolektivne tožbe, ki smo jih pripravljali več mesecev, so, skupaj z velikim odzivom potrošnikov, pomemben signal, da se slovenski potrošniki znamo organizirati in se postaviti za svoje pravice. Verjamemo, da bodo postopki kolektivnih tožb pozitivno vplivali na varstvo pravic potrošnikov v Sloveniji in pomenili dodaten preventivni pritisk, da se kršitve teh pravic ne izplačajo.«
»Ob tem na TZS-ju izražamo zaskrbljenost, da se bodo potrošniki za kredite obračali v sosednje države, ki takih omejitev nimajo.«
»Potrošnikom na neki način lahko sporočimo, da je to čas, ko se lahko še bolj posvetijo preudarnemu nakupovanju tudi hrane.«
»Prišli smo v situacijo, ko so bili zaščiteni mali podjetniki, ne pa oškodovani potrošniki, da nadzorni organi, ki bi morali pogledati certifikat ustreznosti, niso nič ukrepali in da sploh nismo slišali niti besede urada za varstvo konkurence, se pravi, da imamo v Sloveniji velike težave pri de facto uveljavljanju pravic potrošnikov.«
»Večina potrošnikov se ob tem počuti opeharjene, zato lahko rečemo, da je skrčflacija do potrošnika neprijazna praksa.«
»Podjetja ne vlagajo, država ne vlaga, potrošniki ne trošimo ... Vprašanje pa je, zakaj je tega v Sloveniji več kot v tujini.«
»Zakon o varstvu potrošnikov ne razlikuje med možnostjo dostave blaga na dom ali prevzema v trgovini.«
»Želimo doseči, da bo kmet pošteno plačan, potrošnik pa informiran, kaj kupuje, kaj je.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju